Malin Åkerström

Gårdagens andra hästar!

Publicerad 2013-08-20 08:08:41 i Allmänt,

Förutom Gris igår red jag Summer, Britt, Silver, Zirre, Calida, Loppan och Diva!

De två sistnämnda joggades lite lätt ute och kändes fina.

Britt och Zirre hoppade lite studs. Zirre var väldigt fin och Britt helt okej, lite spänd men det brukar hon vara när man tar fram hinder hemma om hon inte hoppat på ett tag.

Summer jobbade jag vidare på det sättet jag gjorde för Helena och det gick inte riktigt lika bra men jag fick till fina stunder också och vet vad vi strävar efter med honom!

Kvällen spenderade jag hemma hos Jenny igen med alla stalltjejerna och det var mycket kult :)

Nu är hästarna ute och jag har börjat mocka första boxen i väntan på att några ska komma och kolla på Zirre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela