Malin Åkerström

Underbara Fido och Bellis!

Publicerad 2013-04-09 00:04:53 i Allmänt,

Idag har jag jobbat själv men haft en helt okej lugn dag i alla fall. Trimmade Ghisela, Diva och Silver och alla kändes fina. Nu gäller det ju bara att checka av allt innan helgens tävlingar. Summer longerade jag och han är otroligt fin i longeringen :) Katie har jag hjälpt med Snowwhite och Wickan har gått på bandet.
 
Åkte till ödet och red ut på Topanga och inne på Jody innan jag åkte hem till mitt röda hus för att invänta Frida och Bell. De kom med fika och finfina presenter till mig som fyller år imorgon, hur underbara är de inte!? De köper alltid så fina saker också :D
 
Nu måste jag sova för trots att det är min födelsedag ringer klockan tidigt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela