Malin Åkerström

Tisdag och träning för Per Dahlgren!

Publicerad 2013-04-23 22:01:28 i

Det är så sjukt lugnt nu på jobbet känns det som och ändå jobbar jag till minst 16.

Idag trimmade jag Ghisela lite lugnt inne men ändå så jag fick igenom henne och samtidigt longerade Vicky (praktikanten) Summer och han jobbade på bra!

Red sen ut på Britt och jag flög av en gång men fick fast på henne efter många om och men så då red jag vidare och hon var rätt fin :)

Red ut på Drifter också med Vicky på Silver som sällskap. Drifter var så sjukt fin och inte alls så stark som han kan vara och har varit på senaste.

Har krattat och fixat massa på stallplanen och när jag var klar kom en av gårdskarlarna med lövblåsen och fixade allt fint. Krattade alltså helt i onödan....

Tränade Calette för Per framåt kvällen och det gick super. Per sa att han inte kände igen henne alls efter bara 2 veckor. Hon är avslappnad och ridbar och hon har fått en helt annan nacke vilket glädjer mig otroligt mycket efter förra veckans kritik! Fina lilla Callesprett! Hon kommer bli något stort <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela