Malin Åkerström

Terrängträning med Silver Shadow!

Publicerad 2013-04-26 22:49:49 i

Imorse var jag riktigt trött men bara jag kommer ner till stallet blir jag pigg. Red ut på mongo Britt som var helt i sin egna värld idag och min uppgift blev att försöka hålla mig kvar!

Red även ut på Summer och han var rätt fin (för att vara Summer) och jag fick igenom det!

Trimmade Ghisela lite inne samtidigt som Marika trimmade Calette och det gick rätt bra. Körde ett rätt lätt pass med Gris.

Sen förstår ni tränade jag terräng ute på Silver för Uffe. Det är ju inte min gren direkt men jag tycker att det gick bra. Silver var knäpp och galet pigg. Vi fick denna kommentar för första gången "ta häckarna en gång till så han hoppar av sig lite överskottsenergi" :O man blir ju nästan stolt över honom :')

Åkte till Söderby efter att ha kört omkring i stan och lämnat folk och red ut på min älskade och underbara Topanga <3 hon ger mig nya krafter och fyller min själ med så mycket glädje. Det finns ingen som är så underbar som hon och ingen som jag älskar så mycket som henne.

Rundade av kvällen med att trimma på Jody och Oscar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela