Malin Åkerström

Sista dagen på en grym vecka!

Publicerad 2013-04-14 21:07:34 i

Känner mig konstig och lite låg liksom
men vissa stunder känner jag mig överlycklig. Tror det beror på att veckan jag längtade så mycket till är över och att jag har haft det så sjukt bra. Jag har fyllt 20 vilket självfallet var kul och jag fick äntligen åka på meeting med 4 av världens finaste hästar.

Red ut på underbara Diva imorse och sen visade jag de andra 6 som rids för tillfället på visningen. Det gick bra och alla gjorde ett bra jobb. Hoppade också några språng. Summer hoppade ett par språng på 140 och gjorde det på ett fantastiskt sätt, skönt att han inte blev skraj igår! :) Brittan kändes fortfarande
fin och gris som alltid superfin.

Skrittade ut på eftermiddagen på Wicky med Matilda och Sanna. Satte på sadel och grejer vilket hänt två gånger sen september.... Hon fick ett dampryck men annars skötte hon sig. Men jag saknar att rida henne så fruktansvärt mycket :( det känns som att jag ska gråta av glädje när jag väl sitter där men sen kliver jag av och tårarna rinner istället av saknaden och rädslan över att vi aldrig kommer tillbaka. Oavsett vad så älskar jag min Wicky oändligt mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela