Malin Åkerström

Ny vecka!

Publicerad 2013-04-15 21:40:25 i Allmänt,

Vädret har varit riktigt dåligt idag med massa regn så alla hästar fick gå in efter deras lunch. Jag och tildis har åkt runt till 3 av våra lösdrifter för att hämta hem några hästar som åker till Irland i veckan. Det tog såklart sin tid men jag har ändå hunnit rida det jag ville. 
 
Trimmade lite lättare pass på Summer och Gris och båda kändes fina. Diva och Drifter trimmades mer ordentligt och Silver rätt normalt. Divos kändes superfin idag och lekte inte ninja alls :) Matilda longerade Brittan som skötte sig.
 
Den här veckan känns lugn, ska väl träna 3 hästar och eventuellt tävla båda dagarna i helgen. Calette och Drifter ska göra sina tävlingsdebuter på Söndag vilket blir spännande. Förväntar mig inte mycket av Callesprett men lite mer av Drifter!
 
saknar mina vovvar känns som en evighet sen jag var hemma!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela