Malin Åkerström

Mitt jobb när vädret är bra = dubbelt så bra!

Publicerad 2013-04-03 21:38:45 i

Idag hoppade jag lite på de två sista hästarna inför helgen, Silver och Diva! Båda kändes helt okej inför helgen :)

Eftersom det var varmt och skönt ute trimmade vi sen en del ute. Först Summer och Ghisela och Matilda red gris. Summers pass var ett sådant där blod, svett och tårar pass men jag fick ordning på honom. Han har det inte lätt nu när 3 hästar i stallet är brunstiga.

Galoppjobbade Rune inne och Trimmade Britt och som ni redan vet Drifter ute.

Trots en del ridning har vi hunnit städa stallköket och krattat på stallplanen med en kratta man skulle kunna tro kommer från Ove Sundberg... Finns en del saker att fixa med nu när våren börjar komma så vi ska försöka bocka av något på listan varje dag.

Hann sluta 4 och åkte hem och red ut på världens finaste Topanga <3

Det har varit en rolig dag och jag vet inte hur mycket jag och Matilda har skrattat. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela