Malin Åkerström

Min födelsedag!

Publicerad 2013-04-09 22:31:31 i Allmänt,

 
 
Jag kanske inte har firat min dag som de flesta andra som fyller 20 skulle ha gjort men jag älskar precis allt med denna dag och det sättet jag firat den på.
 
Imorse väcktes jag av min älskade mamma, pappa och syster som sjöng och kom med paket :D Jag älskar paket!! Chillade sen hemma en stund innan jag åkte till tjejen som betyder världen för mig, Topanga <3 Tog och red ut en sväng och hon är bäst!
 
Åkte sen till Runsten efter att ha hämtat upp en tjej som heter Matilda som ska ha prao hos oss. Jag trimmade Britt med klockan och annat kul och prao-matilda red Rune och en tjej som provjobbade red Silver.
 
På lunchen fick jag tårta och alla sjöng för mig och present fick jag också :D :D :D
 
Fixade i stallet och lastbilen på eftermiddagen och ängnade tid till min andra halva och högra hand, Wicky! <3
 
Hopptränade Drifter och Calette för Per Dahlgren och båda gick super.Älskade Mamma och mormor kom och tittade och mellan träningarna åt vi thaimat och tårta tillsammans med Matildorna och Steffi :)
 
Åhh vad jag älskar alla underbar människor som gjort min dag så bra och alla som har grattat mig! :D Jag är en lycklig människa. Jag har så fina människor runt omkring mig som bryr sig om lilla mig och jag har världens finaste och bästa hästar <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela