Malin Åkerström

Mer död än levande!

Publicerad 2013-04-29 21:34:14 i

Kom precis hem efter att ha varit ute sen 6 imorse. Är helt sjukt trött för jag har sovit lite ett tag. Mitt jobb kräver att jag sover bra då jag måste kunna hålla fokus på upp till 8 hästar om dagen.

När jag kom hit/hem red jag ut på Calette med Sofie på Silver. Sofie hjälper mig i stallet denna vecka.

Hjälpte Katie och Sofie longerade Summer. Mockade hagarna och fyllde vatten innan jag red Britt som kändes super. Red lite lösgörande på Honey som också kändes fin.

Tränade markarbete på Ghisela för markarbets-Per. Idag var det en givande och bra träning och jag valde rätt häst för de övningarna jag gjorde. Fick massor av bra tips och hjälp och
det gick helt galet bra. Fick massa ny energi efter den träningen så kvällsfodringen gick av bara farten :)

Måste säga att det är tomt här utan min solstråle.... Undrar hur hon har det där borta!? Jag saknar henne i min närhet men snart kommer hon hem hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela