Malin Åkerström

Måndag v.17

Publicerad 2013-04-22 22:07:20 i Allmänt,

Matilda jobbar inte i veckan utan bara i helgen som kommer och sen slutar hon tyvärr :(( kommer bli så tomt utan henne! Som hjälp denna vecka har jag en praktikant som heter Vicky :D Fint namn tycker jag!
 
Idag har det varit en lugn dag då Divis; Rune och unghästarna har vilat. Red ut på Summer och jag fick igenom det idag igen :D :D :D :D :D Han är riktigt rolig när han släpper efter lite!
 
Sen red jag och Vicky ut och galoppjobbade på underbara vägar i över en timme. Hon på Silver och jag på Ghisela!
 
Tränade dressyr/markarbete för Per på Britt på kvällen och hon gick väldigt bra! Helt klart den roligaste i markarbetet just nu :)
 
Vi har hunnit fixa lite extra saker idag som att kratta stallplanen och mocka hagar. Vi håller på att mocka hagarna efter vintern och det är inte lite bajs.....Men nu är det bara 2 hagar kvar!
 
Åt middag hos Christopher och kvällsfodrade sen!
 
Gammal bild på mig och Sandroooo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela