Malin Åkerström

Lindholmen kommer alltid att vara mitt hem!

Publicerad 2013-04-28 20:09:30 i Allmänt,

Var ute på en tur med Topanga i över en timme och njöt varende liten minut. Hon är den bästa som finns <3 Hon är inte den största hästen, hon har inte den största kapaciteten men hon har det största hjärtat av guld och det är värt mer än något annat. Min Topanga betyder världen för mig <3
 
Nu ska jag strax åka och hämta transporten för att sedan rulla tillbaka till Runsten.... Jag älskar Runsten och mitt jobb där otroligt mycket men idag känns det tungt att åka dit. Jag är trött vilket gör allt lite värre,  jag älskar mitt hem i Lindholmen och mina djur här. Även min familj kan jag tillägga! Något som inte gör saken bättre heller är att Matilda har jobbat sin sista dag på Runsten och det kommer bli väldigt tomt utan henne.... :( Jag har inte ens hunnit åka men ändå känner jag mig ensam. Det är vid sådana här tillfällen jag måste tänka på "if you don´t fight for what you want, don´t cry for what you lost" Jag vet att jag vill det här till 110% men ibland kan saker kännas svåra i alla fall. En sak som är säkert är i alla fall att Lindholmen alltid kommer vara hem för mig!
 
Min stora kärlek här i livet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela