Malin Åkerström

Ledig dag och en bra sådan!

Publicerad 2013-04-17 22:02:47 i

Dagen började med mys i sängen med Tequila framför 90210">90210 innan Bell kom och livade upp stämningen. Vi åkte och köpte nya sorten Loka och drog till stallet. Fixade allt och sen drog jag ut en sväng i solen på min fina Topanga <3 tog en lång tur med massor av galopp. Lät henne både jobba ordentligt och vara Topanga och känslan på hennes rygg slår faktiskt det mesta. Råkade dock bli dumpad i leran en gång men vad gör det när man har världens bästa häst!?

Sen rullade jag och Bell vidare, plockade upp Fido och åkte till Kista för middag och bio. Bra kväll med bra vänner!

Känner mig nöjd med min lediga dag och ska snart gå och lägga mig för klockan ringer före 6 imorgon!

https://cdn2.cdnme.se/2698374/6-3/pic_516eff3be087c345d485fbf8.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela