Malin Åkerström

Hemma!

Publicerad 2013-04-14 00:55:17 i

Skriver om dag 3 i Gävle imorgon då jag precis kom hem till huset. Hästarna tyckte att det var skönt att få komma hem och har lindade ben och massa god mat. Jag själv vill tillbaka till Gävle. Älskar verkligen meeting mest i världen och detta har varit awesome. Vi bodde på lyxigt hotell, åt goda middagar men det bästa var såklart tävlingarna och att få hänga där hela dagar och fixa med de fantastiska hästarna. Sjukt vad de har presterat också och det är sjukt att jag får rida dessa fina och underbara hästar. Jag är lycklig och jag älskar mitt liv!

Vill verkligen tacka min chef som satsar på mig och ger mig alla dessa möjligheter. Vill även tacka väldens bästa Jenny som ställt upp och varit awesome i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela