Malin Åkerström

Godnatt alla vänner!

Publicerad 2013-04-10 23:03:26 i

Som rubriken säger är det dags att säga godnatt och sova. Men först ska jag skriva lite om dagen som varit ganska så lång.

Mellan 8 och 1 var jag och prao-Matilda iväg med Rune som nu ska vila igen :(

Kom hem precis lagom till lunchen och tog sen in alla hästar innan jag började trimma. Trimmade Britt, Summer, Ghisela, Diva och Calette och samtliga gjorde sitt jobb bra. Prao-Matilda red Silver och även han såg fin ut! :)

Andra Matilda packade och fixade det mesta till helgens tävlingar i Gävle och tvättade hästarna under tiden jag red. Runt 6-7 tiden var vi klara och gick hem och åt upp tårtan som blev över från igår.

Sen har vi varit hos Christopher hela kvällen vilket var trevligt. Nu är alla mina saker också packade så nu tar jag mig en sovstund innan vi drar till Gävle tidigt imorgon!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela