Malin Åkerström

Gårdagen!

Publicerad 2013-04-03 10:13:15 i

Det blev en lång dag igår vilket kändes när min envisa mobil försökte väcka mig imorse.

Igår hoppade jag Summer lite själv och självklart var vattenmattan med. Han kändes superfin vilket känns bra inför helgen :)

Calette hoppade lite studs och var sjukt ambitiös, hoppade typ 110 över 60. Det känns även som att hon har mognat lite vilket hon behöver.

Trimmade Drifter med 745 halter då han var olydig men som alltid med honom blir han fin efter lite lydnad.

Matilda trimmade Silver och jag galoppjobbade Rune.

Diva trimmade jag också och hon fick sig en genomkörare då det satt fast en hel del + att hon lekte ninja men när det lossnade var hon finare än någonsin i markarbetet.

Britt och Gris återkommer jag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela