Malin Åkerström

Fantastiska tränare!

Publicerad 2013-04-23 12:01:08 i

Det är galet vad bra tränare jag får rida för varje vecka! Alla är otroligt duktiga och många har meriter i de allra största klasserna. Men de är inte bara duktiga utan otroligt engagerade i mig och alla hästarna.

I söndags efter tävlingen åkte vi förbi John Hickey och fikade. Det var kul att se hans gård. Vi gick också igenom alla mina 10 rundor under helgen och trots att han inte såg någon fick jag många tips på vad jag hade kunnat göra bättre. Han verkligen levde sig in i rundorna och vi gick noga igenom alla hästarna. Riktigt bra var det för mig och jag lärde mig en hel del. Så kul att jag har så många tränare som bryr sig om alla mina rundor och stöttar mig i med och motgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela