Malin Åkerström

trötter

Publicerad 2012-09-29 23:42:52 i Allmänt,

Jag är så trött nu så ögonen vägrar att hålla sig öppna. Har varit 15 timmar i mitt älskade stall i alla fall :)
 
Fixade Wicky vilket tar typ 1,5 timme och Topanga fick bara gå en promenad för vädret var hemskt och hon kunde behöva en extra lugn dag för hennes schema blir lite tuffare nu när Wicky inte rids. Klippte och tvättade henne och fixade sakerna till imorgon :D Tagga täääävling!
 
Imorgon är första inomhustävlingen i Drevinge. Förra året gjorde jag tävlingsdebut där med Wicky :) i år gör jag tävlingsdebut med Honey där för hon följer också med vilket ska bli galet kul :)
 
Honey och Topanga är ganska lika men ändå olika så jag tror att det blir bra men man vet aldrig!
 
Wicky drevinge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela