Malin Åkerström

Topanga planer!

Publicerad 2012-09-06 23:20:12 i Allmänt,

Hon har verkligen haft ett bra år, tror att hon har gått 11st 120cm och 9 felfria! Trots detta har jag inte startat 130cm detta år vilket jag gjorde förra året. Hon har gått super men jag har inte ridit på topp och inte haft den bästa känslan jag kan ha. Jag är väldigt känslig när det gäller Topanga och vill att allt ska vara perfekt. Vi har inte bråttom heller och det kan ta den tiden det tar. Hon har ett så fruktansvärt gott hjärta och jag vill inte förstöra det. Jag ska rida bra och hitta ridningen till 100% innan vi går tillbaka till 130! Nu är planen att rida 120cm hela hösten och kanske lite 125cm för att sen se hur vi ligger till. Min prinsessa förtjänar det bästa och jag vill försöka ge henne det <3
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela