Malin Åkerström

Tävling!

Publicerad 2012-09-30 18:11:27 i

Påväg hem från Drevinge med två fina hästar!

Topanga rev ett i omhoppningen i 110 för jag svängde så fort i luften så hon hann inte hoppa klart. Lite spänd vilket är normalt första innetävlingen! I 120 fick jag ett stopp på hinder 2. Det var en stor oxer på den rätt tekniska banan och hon var inte framme i handen och låg lite stort och prinsessa som hon är ville hon inte offra sitt liv. Men sen flöt det på och det spända försvann så jag är nöjd. Känslan är den viktigaste just nu för att vi ska uppfylla årets mål och den är pågång :) hon hoppade många riktigt bra språng bättre än vanligt!

Honey aka dagens stjärna rev ett i 110. Hon har inte tävlat på länge och var lite tittig. Men ingen big deal vi fick ett bra flyt och hon hoppade bra, Trots allt andra gången jag hoppar henne. I 120 slog vi på stort och var felfria och VANN :D bra galopp, korta vägar, bra flyt och superfin häst! Tack bästa Matilda för att jag fick tävla henne hon är awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela