Malin Åkerström

Stress!!!

Publicerad 2012-09-11 22:46:38 i Allmänt,

Fy så stressigt allt är i familjen Åkerströms hus ikväll! Morgondagen är ett enda pussel som ska få alla sina bitar på plats vid rätt tider....
 
Aja vi får se hur det löser sig!
 
Idag har jag jobbat mellan 11 och 16.15 vilket är den tiden på förskolan när allt går som fortast = bra!
 
Wicky har vilat och jag har hopptränat min prinsessa.
 
Träningen var bra för både henne och mig dock utförde inte jag den exemplariskt men jag tränar för att lära mig och bli bättre så det gör väl inte så mycket. Det var en bra framridning för Topanga dock hann jag inte jogga henne innan pga av saker i stallet som gjorde att jag inte kunde ta ut henne ur boxen. Hon behöver lite tid att komma igång så hon kan vara betydligt finare! Själva hoppningen skötte hon fantastiskt men det är det gamla vanliga jag behöver tänka på hela tiden som funkar bra när hindren är under 120 men sen fokuserar jag inte på mina svagheter och då rider jag sämre. En bra sak är att inget känns högt på henne eller svårt just nu vi är ett team igen och jag litar på henne :) om någon månad tror jag att vi kan vara i vår bästa form tillsammans. Hon är i en bra form nu och jag är väl där jag har varit när jag är som bäst på henne lite sämre idag kanske men jag behöver höja ribban för mig så att jag ger henne bättre förutsättningar! Hon är bäst och jag älskar att träna henne <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela