Malin Åkerström

Stallet, mitt paradis!

Publicerad 2012-09-10 00:01:12 i Allmänt,

har varit ute och galopperat på stubbåkrar med båda mina prinsessor idag. Topanga fick galoppjobba en del och hon var fantastisk :') älskade häst! Wicky fick galoppera bort lite energi men var så sjukt fin, igår fick jag nog igenom en hel del :D Hon var så underbar mitt lyckopiller <3
 
Denna vecka har hästarna fått gå mycket ute och rensa sina huvuden så att vi nästa vecka är på topp! De går rätt mycket och behöver ibland få komma bort från väggar och staket och bara andas frisk luft och låta jobbet bli till lek :) De har inte gått lugnare men fått komma bort från vardagen vilket jag tror var bra!
 
Idag har varit en lite jobbig dag då jag fick filmen på Ron och saknaden kom upp till ytan igen. Han är så fin och så grym och det var så nära att han blev min men nu finns det ingen chans i världen att han kan bli det! Han är den bästa jag någonsin suttit på och han har satt djupa spår i mitt hjärta <3
 
Det jag vet nu och som gör allt lite lättare är att jag har världens bästa prinsessor som ingen kommer ta ifrån mig och som jag inte vill byta ut mot någon annan häst i hela världen!
 

underbart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela