Malin Åkerström

Puppy Love <3

Publicerad 2012-09-16 22:47:17 i Allmänt,

Idag har jag jobbat i stallet hela dagen! Rätt skönt men jag är galet trött nu för är inte ritkigt frisk... :/ ska jobba imorgon vilket ger mig lite ångest!
 
Aja mamma red Topanga och jag red ut på min bästa Wicky med världens underbaraste vän Tildis :D Vi galopperade på en stubbåker och idag fick Wicky gå utan så höga krav. Hon kunde behöva få ha lite kul i arbetet tyckte jag och kul tyckte hon att det var, älskar att sitta på hennes rygg <3
 
Jag har träffat mina favvosar Fredrik och Max också :D tyckte att de hade växt sen sist vilket antingen beror på att jag jobbar på dagis och träffar ännu mindre barn eller på grund av att jag inte träffat de på för länge :O
 
Dagens höjdpunkt är ändå Tequila :D Jag fick en valp av världens snällaste Sophie och den är underbar :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela