Malin Åkerström

Ponnydag!

Publicerad 2012-09-13 23:36:04 i Allmänt,

Jobbat har jag gjort idag och det känns som att jag kan det mesta nu så det är skönt :)
 
Mamma red prinsessan och Wicky hade tappat en sko så ingen ridning för henne :( hon som verkligen behöver trimmas innan helgen... Aja jag har gosat med henne för hon är bäst!
 
Har istället fått rida två mycket fina ponnyer!
 
Hoppade Jody som slog en volt över ett hinder sist han hoppade. Men inget han verkade minnas för han var lika fantastiskt som sist jag hoppade honom, fina ponny!
 
Sen trimmades Oscar som visade en bra sida idag och då är han riktigt fin och rolig. Han är verkligen som en häst att rida och jag gillar att rida honom väldigt mycket! :)
 

Fin häst <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela