Malin Åkerström

Mitt nya liv!

Publicerad 2012-09-04 11:01:00 i Allmänt,

Nu när jag inte går i skolan längre och jobbar så börjar livet på allvar känns det som. Jag har haft en ångest över detta en längre tid och det har blivit ett 50 tal krissamtal till mormor om bara detta. Jag har haft en skräck över hur det ska bli efter skolan och det har varit hemskt. Nu börjar saker äntligen falla på plats och att ha gått ut skolan är inte så slrämmande. Jag klarar av mer än vad jag själv tror.
 
Från Oktober börjar allt på allvar. Jag ska betala hemma, mobilen och Wicky. Alltså har jag en hel del utgifter men jag ser fram emot att få spara och räkna pengar för att få råd och ha en ekonomisk plan. Det kommer bli jag och Wicky mot världen och jag ser fram emot det!
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela