Malin Åkerström

Mitt liv går mot ljusare tider!

Publicerad 2012-09-04 23:43:09 i Allmänt,

Jobbet känns bättre och bättre vilket gör allt mkycket lättare. Jag vet vad alla barn heter och aa det funkar liksom. 8 timmar jobbade jag idag vilket var bra så pengarna rullar in som de ska :)
 
Har bara haft en häst att rida idag och denna lilla häst hopptränade. Wickan var denna lilla häst och hon var sig lik...hetsmongo! Hoppade inte mycket alls men lite grymt bra övningar för henne och hon hoppade sagolikt bra och klippte någon oxer på 140cm som om det vore 100cm. Hon är otrolig!
 
Mamma red Topanga som jag satt och myste med säkert 45 min på kvällskvisten för hon är så sjukt mycket bäst <3
 
Börjar 10.30 imorgon så det blir sovmorgon vilket ska bli skönt :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela