Malin Åkerström

igår!

Publicerad 2012-09-09 13:38:31 i Allmänt,

Efter tävlingen igår blev allt kaos...tur att jag har min Wicky <3 Tog och skrittade en halvtimme i skogen och lät tårarna rinna klart innan jag gick ner till  ängen för att trimma henne där. Mer om ridningen kommer i ett annat inlägg! :)
 
Hon var i alla fall fin. Jag måste rida på mina skarpa bett just nu för jag har skadat handen så har lite svårt att hålla i tyglarna men jag fick igenom otroligt mycket! Hon är bäst <3 efter vår tur var återigen ett leende på mina läppar! it´s amazing how she can speak right to my heart, without saying a word she can light up the dark!
 
Kvällen spenderade jag på tegel med mina bästaste vänner <3
 

en på miljonen <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela