Malin Åkerström

Igår!

Publicerad 2012-09-13 22:56:19 i Allmänt,

Igår var allt en kaosdag typ... Jobba, stallet och mocka, arbetsintervju, stallet igen rida Jody, åka på träning, träna Wicky, åka hem, fixa mig, dra till tegel med bästa brudarna, hem och sova! Låter inte så farligt men allt gick typ fel och det var köer så jag var sen i tidsplanen. Men men jag hann med allt och träningen gick bra!
 
Det var mycket linjer med korta distanser och en svår bana för mig och Wicky men vi hoppade den på 130cm helt perfekt :D Hon hoppade fantastiskt och aah jag ÄLSKAR känslan hon ger :'D Lotta tyckte att det hade hänt mycket sedan sist som var vid midsommar så det var kul :D Min häst är bäst <3
 

första tävlingen with the love of my life <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela