Malin Åkerström

En riktigt chillaxar dag!

Publicerad 2012-09-10 23:57:03 i Allmänt,

Jag har varit ledig idag och kollat på en massa avsnitt av vampire diaries :D Riktigt skönt men ändå inte, man blir mer trött av att chilla...konstigt nog! Ska bli skönt att få jobba resten av veckan så man har lite rutiner och saker att göra + en nöjd mamma :)
 
Aja nog om det för det är inte det roliga denna dag, hästarna är såklart dagens höjdpunkt som varje dag! :D
 
Trimmade en lat Oscar inne men så fort det släpper blir han hur fin som helst, en fin och snygg ponny är han också!
 
Red sen ut på min svarta prinsessa och det är underbart att sitta och trimma på henne :'D finast i hela världen <3
 
Wickan fick också en tur ute och även hon kändes super och sådär rolig som bara hon kan vara :D mitt lyckopiller <3
 
Har fortsatt att chillaxa nu på kvällskvisten och kommit fram till att min bror är väldigt bra. Han ringde förut bara för att prata med mig!? Det händer att han gör det ibland vilket fortfarande förvånar mig. Sen han flyttade så har vi verkligen fått en annan kontakt och det är kul. Vi är ju rätt lika i ålder så vi kan ha mycket kul ihop och han förstår så mycket :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela