Malin Åkerström

1 fantastiskt år <3

Publicerad 2012-09-03 23:53:18 i Allmänt,

Idag den 3 september för ett år sedan hämtade jag hem min fantastiska Wicky. Hon kom när mitt liv var förjävligt men lyste upp mitt mörker från dag ett som om man tänder en lampa. Hon är ljuset i mitt liv och min stora lycka. Hon har tagit en enorm plats i mitt hjärta och för mig är hon perfekt. Hon är min drömhäst, mitt allt och en av mina bästa vänner. Det är otroligt hur mycket jag älskar min lilla vilda Wicky. Jag tror inte någon förstår riktigt för min kärlek till henne går inte att beskriva med ord. Hon är en på miljonen och det bästa av allt, hon är min föralltid!
 
Tack för allt du dagligen gör för mig världens bästa häst jag älskar dig <3
 
 
 
 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela