Malin Åkerström

Sorry!

Publicerad 2012-10-15 14:02:53 i

Blev kaos igår för vi fick punka på trailern påväg hem så pappa fick komma och fixa. Blev sen stressigt för att hinna hem till middagen framför solsidan och fira pappa som fyllde år. Little sis hjälpte mig att fixa hästarna i stallet så det var tur :) måste också säga att min pappa är världens bästa!

Efter det var det tillbaka till stallet för att kvällsfodra och rykta en lååång stund på Wicky. Hatar att hon inte står i centrum och mår dåligt över att hon ser så deppig ut!

Sen hem och sova dirr och hoppades på att få sova ut men telefonen ringde 7 imorse från mitt dagis som frågade ifall jag kunde jobba mellan 8.30 och 16.15 så sa ja för egentligen behöver jag pengarna! Ikväll ska jag sova tidigt för imorgon vill jag inte vara trött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela