Malin Åkerström

Söndag utan ångest!

Publicerad 2012-10-22 00:04:11 i Allmänt,

 
sov typ 13 timmar inatt vilket verkligen behövdes! Chillade sen typ halva dagen innan jag åkte till mina fina <3
 
Red Topanga för första gången på en vecka. Hon kändes matt och orklös tyvärr :/ hon hade hög feber i 5 dagar och åt ingenting så inte så konstigt. Vi tar blodprov på tisdag och innan vi får svaren på det joggas hon bara lite lätt!
 
Wickan ryktades på en längre stund och sen lekte vi hund i ridhuset eller nått. Jag hade godis i fickan så hon lämnade mig inte utom synhåll. Hon uppskattade också därför dagens promenad mycket mer vilket var tanken. Vill att hon ska må bra <3
 
Nu ska jag sova mer och jag är trött och känner mig lite sjuk. Stänger av mobilen så inget dagis kan ringa och väcka mig imorgon heller!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela