Malin Åkerström

Skyndaaaa dååå!

Publicerad 2012-10-26 15:40:04 i Allmänt,

Har jobbat idag och jag trivs verkligen på mitt jobb nu. Jag har liksom kommit in i gänget eller vad man ska säga och en tjej och jag har blivit riktigt bra kompisar (inte ett dagisbarn)!
 
Har fikat med bästa sandrooo även kallad Matilda men kärt barn har många namn :)
 
Nu bär det av mot stallet och jag har en slav med mig... Tequila :D får se hur mycket nytta hon gör dock!
 
Har massor att fixa nu i helgen och början på nästa vecka så här måste hållas ett högt tempo och planera min tid väl!
 
Fridolf är i värmen och har det bra....avis!! <3

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2012-10-27 11:22:46

Sötis Mallan, jag solar lite för dig också eller jag kanske ska bada lite för dig istället ;)
vi måste ses när jag kommer hem om du inte har flyttat och övergett oss då?
Saknar dig! :D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela