Malin Åkerström

Så många tankar!

Publicerad 2012-10-29 13:05:50 i

Sitter nu bara och väntar på att få hämta hem min älskling. Undrar hur hon har det och vad de gör med henne, undrar vad resultatet blir och ja det snurrar verkligen i mitt huvud!

Det väcker andra minnen att sitta här. det är första gången jag är här på Ultuna. Den 1 augusti 2011 dog min älskade Candy här. Det var här hon tog sina sista andetag och det var här hon befriades från sitt lidande. Jag vill veta vart hon stod och vad hon gjorde sin tid här innan man lät henne somna in för all framtid. Jag vill veta hur hennes ben såg ut och ja allt som skedde under de dygn hon var skadad innan hon dog. Hade jag kommit hem en dag tidigare från Grekland skulle jag ha varit hos henne till hennes sista andetag var taget men hon kunde inte vänta på mig hon var tvungen att få lämna livet på jorden ensam utan någon hon kände...men jag tror att hon vet att jag älskade henne mest i världen för det berättade jag dagligen för henne. Fina älskade ponny hon är så saknad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela