Malin Åkerström

Mina vänner <3

Publicerad 2012-10-27 13:32:14 i Allmänt,

Hann inte skriva igår men jag red i alla fall ut på Topanga och Tiger och båda skötte sig bra :)
 
Wickan gick i skritten och jag fixade allt annat till mina sessor, Tiger och Eddie som jag har i helgen :)
 
Sen hem för Anna och Patrik kom hit för vi skulle till Tegel men förade och fixade oss hos mig. Mamma hade tjejkväll så vi fick god mat :D
 
Tegel var rätt okej träffade många av mina underbara vänner <3 Fick även skjuts hem av Oscar vilket var snällt. Bell, Anna och Patrik sov hos mig och trots att vi var ute och kom hem runt halv 3 satt tanterna fortfarande uppe till långt mycket senare än oss :O
 
Kämpade och sov ändå till halv 11 idag! Har precis varit i centrum och ätit bakismat med A,P och B och nu åker ridkläderna på igen! Ska visa Tessa för en spekulant och sen blir det Söderby <3
 
Ps. Frida bada massor åt mig!! Vet dock att du är en landkrabba men göre ändå :D Saknade dig igår och vi måste ses när du återvänder till ditt hemland! <3
 
Mitt älskade <3

Kommentarer

Postat av: Bellis

Publicerad 2012-10-27 18:50:17

Hahaha typical landkrabba.......

Postat av: Frida

Publicerad 2012-10-28 09:42:02

åh synd att jag missade Tegel, men hoppas att ni hade kul i alla fall!!
haha jag är faktiskt den som badar mest här, så de blir inge problem att bada för både dig och Bellis! ;D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela