Malin Åkerström

Måndag v.41

Publicerad 2012-10-08 22:56:04 i Allmänt,

ledig idag vilket var hur skönt som helst :D hr jobbat 6 dagar i veckan och på den sjunde dagen har jag tävlat och så har det varit i 5 veckor. Har tillbringat ett x antal timmar framför Vampire Diaries innan jag tog tag i mitt liv.
 
Gjorde en lista med saker som ska göras denna vecka!
 
*Klippa Radar
*Klippa klor på Tequlia
*Städa båda mina skåp
*Putsa alla mina saker
*sortera papper hemma
*Skriva ner alla datum jag jobbar med tider
*Rensa kläder
*Städa riktigt fint på mitt rum
 
Hann med de två översta idag och sen har jag ridit en pigg Jody mockat och fixat åt 6 hästar, gått ute med Wicky och borstat och ryktat. Har även haft kollektiv-insläppet idag!
 
Imorgon jobbar jag igen och på kvällen är det hoppträning :D
 
Fina Ako/Anders <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela