Malin Åkerström

Lycka kan skrivas såhär: Topanga!

Publicerad 2012-10-25 22:14:31 i

Efter jobbet idag åkte jag dirr till Stockholms ridsport för att köpa grejer på deras rea! Kunde inte ens köpa en tiondel av det jag ville tyvärr men kom hem med 2 par nya ridbyxor, 2 tröjor, ett par varma stallskor, ridstrumpor och ett varmt stalltäcke till Wicky :) känner inte igen mig själv i dessa köp riktigt för allt detta behöver jag och jag köpte inget onödigt :O

Red sen ut på Topanga som verkligen är bäst i världen, som en drog du bara inte kan sluta rida. Visst hon går lugnt, har vilat 1,5 vecka men hon är ändå underbar och fantastisk :') mamma har köpt järn med koppar i till henne idag som hon ska få för att återhämta sig på bästa sätt!

Utöver det red jag en mycket fin Oscar och en mycket knasig Tiger :)

Avslutade kvällen i stallet med pyssel och ryktning på Wicky <3 det är också lycka för hon gillar det och jag gillar att få henne att gilla saker :)

Nu är det lite kvällsfix och sen sängen för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela