Malin Åkerström

Lång dag!

Publicerad 2012-10-29 22:45:06 i Allmänt,

Lastade Wicky kvart över 6 imorse och rullade mott Ultuna. Lämnade henne där vid 8 och hade då 6 timmar att ta död på i uppsala. Men med en mysig fika, lite shopping, lunch och lite fika igen gick det rätt smärtfritt :) Min mormor är bästbästbäst!
 
Vid 2 hämtade jag min trötta älskling som hade skött sig exemplariskt :') För er som inte vet så har hon gjort en magnetröntgen idag och om en vecka kommer beskedet om hur hennes skada ser ut och hur lång vila det blir.
 
I stallet fixade jag det vanliga och red Tiger och Topanga. Toppi börjar verkligen likna sig själv nu :D
 
Världens bästa Bellis kom förbi mig på kvällen och hon är verkligen grym! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela