Malin Åkerström

Förändringar!

Publicerad 2012-10-25 13:38:35 i

Under en veckas tid kommer det nu hända saker i mitt liv, allt förändras och det jag längtar mest efter kommer jag förhoppningsvis få svar på...FELET på Wicky!

Jag gillar inte så stora förändringar för jag har på ett sätt det jag vill ha och när jag tänker efter så trivs jag bra i mitt liv. Det är klart att jag kan vara deppig och nere ibland och speciellt denna höst men ändå. Jag har ett hem jag trivs i och en bra familj, världens bästa mormor, två fantastiska hästar som jag inte kan leva utan, 4 andra omtyckta djur, grymma vänner och mycket mycket mer. Allt detta finns omkring mig i det lilla samhället där jag bor långt ute på landet. Här finns alla källor till lycka och allt jag vill är egentligen bara att vara lycklig! Det är kanske inte så bara men att känna ren glädje är det bästa som finns, för mig ger alla dessa källor mig allt jag behöver för att känna mig lycklig. Jag har det jag behöver, jag är rädd för att gå miste om allt detta, rädd för att växa upp och bli stor, rädd för stora förändringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela