Malin Åkerström

Dagen!

Publicerad 2012-10-23 23:08:38 i Allmänt,

Jobbade som vanligt idag och sen klippte jag en häst innan jag började med stallfixet :)
 
Veterinären var ute men det blev inget blodprov på Topanga för hon ville inte få en spruta...fast nää det var för att det inte värt att ta något eftersom det inte kan kollas före torsdag men jag berättade i detalj om hennes sjukdom och fick ett bra svar om hur vi ska göra nu. Hon ska få ta det lugnt tills hon känns bra och få lite järntillskott i fodret så hon återhämtar sig bättre. Det kan ta ett tag efter en så ordentlig infektion som hon har haft.
 
Sen hoppade jag och sist var det Wickys tur att få stå i centrum och hon fick sin dagliga rykt :)
 
Ska även hälsa från min vän Joddy aka Anna som har problems....big problems!!! Denna helg är det min tur att ha henne men hon sviker, hon är farmor, hon ska spela kubb i trädgården med sin pojkvän....jag känner dissen!
 
saknar napa...till vänster bredvid mig sitter förrädaren!

Kommentarer

Postat av: Bästa bellis

Publicerad 2012-10-25 22:41:08

Hahahahahaha farmor asså.... xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela