Malin Åkerström

Zero Summer tävlingsdebut!

Publicerad 2012-11-03 21:30:23 i Allmänt,

Vid 22 igår ringde Christoffer när jag var på bio med runstenarna och frågade ifall jag kun de tävla idag och det tackar man väl aldrig nej till :)
 
Hoppade en 120cm i Enskede på världens goaste hingst, Summer <3
 
Han var rätt spänd för det var trångt och han blev lite försiktig så han hoppade väldigt högt men det gick ända rätt bra. Vi rev ett i omhoppningen så slutade på 0+4 fel :) Han är kung!
 
Hemma red jag som ni kanske vet Britt, Ghisela och Drifter. Gosade och ryktade på Wicky som även fick sola 40 min :)
 
Nu sitter jag hemma i Lindholmen och ska sova här och åka svintidigt tillbaka till Runsten imorgon :)
 
Jag har hängt på Söderby och bland annat ridit världens bästa häst Topanga <3 <3 <3 <3 åhh vad jag älskar den hästen, hon gör mig varm i hjärtat <3 Vi jobbade med bommar och lekte över små kryss och hon var fantastisk :')
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela