Malin Åkerström

Tävling idag igen!

Publicerad 2012-11-25 21:39:41 i Allmänt,

Södertörn har inte byggt lätt i helgen och det har varit stressiga dagar men vad gör det när man sitter på så sjukt fina hästar som jag!?
 
Runette gick 120 och var lika laddad idag men hoppade runt både snabbt och felfritt och VANN :D Underbara häst <3
 
Britt gick även hon 120 och banan var svårast för henne men vi fick till det super och det är sjukt vilka språng hon gör och hur fantastisk hon är på hinder. Dock är det en hel del mellan hindren som behöver jobbas med. Vi fick ett riktigt skitpet men hon var bästa unghäst så rosett fick hon :) Är riktigt nöjd med henne och rundan!
 
Zero Summer och jag debuterade 130. Han har ju varit rätt bränd och inte ens gått 130 bra så jag var lite nervös men han litade på mig och hoppade helt super. Vi hade två små pet som var lite onödiga men jag är hur nöjd som helst. Känslan var super, Han hoppade som en kung och vi var ett team liksom. Har ändå bara ridit hästarna i 3 veckor. Mamma har bara sett honom på tävling och inte tyckt att han har varit så speciell innan idag. Jag tror på honom och på oss! fina hingsten <3
 
hur söt är hon inte? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela