Malin Åkerström

Piet Reimakers!

Publicerad 2012-11-13 22:39:35 i Allmänt,

Jag är nästan stolt över mig själv för jag har klarat av ca 5 timmars träning på ENGELSKA :O det var lite kämpigt i början men jag klarade det :)
 
Började med Britt som var riktigt svår idag och övningarna passade hennes svagaste sidor bra. Vilket är bra för det är ju de som behöver tränas mest på men jag fick aldrig den där grymma känslan som man kan få på henne. Men hon hoppade allt felfritt och jag har massa nya tips jag ska jobba vidare med i markarbetet för att få allt bra :)
 
Sen hoppade jag Runette aka Rune och hon är för go. Mycket pigg och det bara smattrade till när hon hoppade. Inte satte hon en hov fel heller och övningarna passade henne bättre än Britt men det var ändå bra för henne för hon var tvungen att vänta på mig :)
 
Sist ut var Summer som är bäst av alla på träning. Han hoppade sjukt bra och jaa jag älskar känslan här hemma på honom. Fick hoppa ett hinder på 140 ur en kombination vilket var bra eftersom det var kombinationen som krånglade i helgen. superhäst!
 
Ska bli kul imorgon med då dessa hästar går igen för Piet. Blir säkert mer hoppning för idag var det mycket markarbete :)
 
Nu blir det BJ mys med Bredis innan john blund kommer och hälsar på :)
 
känner mig såhär pigg typ :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela