Malin Åkerström

Nöjd!

Publicerad 2012-11-28 12:27:02 i

Känner hur matt kroppen är efter 3 grymma pass. Men vad jag älskar att känna mig såhär. Red Silver imorse och jobbade med 3 hinder på en båge och olika galoppsprång emellan och vi fick till ett superpass trots hans humörsvängningar :)

Ghisela jobbas normalt nu och det har lossnat mycket på de två senaste dagarna. Idag red jag all galopp utan stigbyglar vilket är extra jobbigt på henne, lagom lökig var vi både men vad motiverande och kul det är :)

Drifter har jag jobbat med att runda runt innerskänkeln och avslutade med de 3 hindren på en båge som han gjorde bra, duktig bebis.

Nu är dagens hästar färdig ridna :( jag som skulle vilja trimma mer!

Ska gå med Wicky och sen är det lunch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela