Malin Åkerström

Nattinatti

Publicerad 2012-11-06 22:23:23 i

Efter Summer red jag nog Silver och vi var ute och galopperade långa sträckor! Han bockade och var glad så gissar på att det var uppskattat :)

Sen red jag Britt inne med bommar och en studs. Hon är ju lite som hon är men jag gillar den dagliga utmaningen på hennes rygg och hon ger en fin känsla när hon är fin :)

Sen red jag Calette som var betydligt bättre än sist men spänd för att de byggde hinder. Hon är helt kolsvart utan tecken vilket är lite tufft :)

Sist red jag ut på Ghisela och travade hennes 5 minuter och hon var pigg och glad. Längtar tills jag får hoppa henne :)

Wicky fick sola och ryktas på innan jag åkte hem till söderby :)

Hemma hoppade jag Topanga för Lena och det gick rätt bra. Hon var lite olydig för mina hjälper och har bara hoppat en gång mycket lite på en månad så att hon inte skulle vara i toppform visste jag. Men hon satte inte en hov fel och levererade med grymma språng felen satt emellan hindren! Älskar min prinsessa mest på denna jord <3

Har kvällsfodrat hela anläggningen på Runsten vilket var lite kämpigt men nu är jag klar och ska sova innan ännu en dag väntar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela