Malin Åkerström

Ligger i sängen och dricker cola :)

Publicerad 2012-11-07 16:34:06 i Allmänt,

Det är vad som händer just nu :) känner mig seg och lite trött men ska snart ut till stallet igen så jag piggnar till innan kvällens träningar börjar :)
 
Idag jobbar jag typ halvdag! Bea som var hästskötare här hoppar in lite på mina lediga dagar tills jag har en egen hästskötare. Tanken är inte att hästskötaren ska rida så mycket men Bea är grymt duktig på att rida dressyr så det gör hästarna bara gott. Vi fixade stallet tillsammans imorse och sen red jag Britt och hon Drifter :) Drifter såg fin ut och Britt gick riktigt bra. Jobbade mycket innanför spåret för att få henne jämnare mellan hand och skänkel och det gav resultat :)
 
Sen red jag Silver och Bea Ghisela och både gick helt okej. Silver jobbade övergångar vilket är det han kommer göra ett tag kombinerat med galopp i skogen!
 
Sen red jag Snowie som är Christophers dotters b-ponny. Den har varit dum så jag fick piska på henne lite.
 
Har även anmält tävlingar i helgen vilket ska bli kul :D
 
Ikväll Hoppar jag Summer och Runette för Helena Persson. Ska bli kul att testa Runette :)
 
Efter det rullar jag till Lindholmen för jag är ledig imorgon. Bea fixar hästarna, vet inte vad hon gör mer än att hon ska träna dressyr på Runette :)
 
Juste Wicky och jag har varit ute och powerwalkat i 45 min också :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela