Malin Åkerström

Lång dag!

Publicerad 2012-11-04 21:49:59 i Allmänt,

Klev upp för tidigt imorse eftersom jag sov hemma...Men värt att få sova i min säng där jag sover bra utan hemska drömmar!
 
Har ridit 6 hästar idag och Wicky har gått promenad, blivit ryktad och solat i solariumet. Har även haft hela stallet själv så det tog en stund men fantastiskt roligt att rida alla fina hästar!
 
Runette jobbade med småhinder och bommar och var superfin!
 
Silver gjorde samma och det var bästa gången jag ridit honom!
 
Calette travade bommar och körde rodeo, hon är väldigt ljudkänslig nämligen!
 
Ghisela skrittade sin vanliga tur!
 
Britt red jag ut på och jobbade ordentligt för hon var galen och behövde få springa bort lite energi! Men gillar den hästen asså!
 
Summer joggades i skogen och han avslutade med att GÅ PÅ TYGELN :O
 
Har för första gången ätit i huset med de andra tjejerna och pratat lite med dem. Följde även med Moa och kvällade gården för att lära mig till på tisdag då det är min tur!
 
Nu ska jag sova så jag har mycket ork imorgon för det behövs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela