Malin Åkerström

John träning :)

Publicerad 2012-11-19 22:44:15 i Allmänt,

Idag har jag ridit mest hela dagen och alla hästar har fått riktigt bra och nyttiga pass. 7 av 8 är ridna och det är endast lilla chanel som har vilat. Får inte fixa med henne själv för hon har lite humör och är bara 2 år.
 
Har hoppat Rune och Silver för John som verkligen höjer mitt självförtroende och även om jag sa innan träningen att han skulle vara hård mot mig så får han mig att känna mig duktig också :)
 
Matilda och jag har chillar nu på kvällen och kollat på 90210 och nu är det dags att sova för imorgon börjar vi extra tidigt då hovisar kommer och skor alla hästar, föl, fölston och unghingstar. Det blir nog inte så mycket ridning men jag har med flit lagt en del vilodagar imorgon :)
 
Miss you <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela