Malin Åkerström

ISABELLES FÖDELSEDAG!

Publicerad 2012-11-26 23:20:57 i Allmänt,

Idag fyller världens bästa Bell år. För lite mer än 3 år sedan lärde jag känna denna underbara människa. Vi började i samma klass på gymnasiet. Fast det skulle lika gärna kunna vara hela livet vi känt varandra. Bell är en av få personer som vet typ allt om mig, som förstår mig till 100% och detta trots att vi har helt olika intressen förutom tequilarace på tegel då. Hon förstår min idrott trots att hon inte vet mycket mer om hästar än hur de ser ut och vem Candy är. Bell är en av mina bästa vänner, en som jag alltid kan vara mig själv med, en jag litar på och en vän jag vet alltid ställer upp för mig (förutom efter 22.00 för då sover hon). Hon är grym och jag är lyckligt lottad som har henne som vän <3
 
Grattis på födelsedagen Bellis snellis även om du är magsjuk hoppas jag att du haft en lite bra dag <3
 

Kommentarer

Postat av: Belllliiiiii

Publicerad 2012-12-01 16:10:41

Åååååh blir alldeles tårögd :') Världens finaste vän det är fan du det!!!! Det är snarare jag som ska vara lycklig över att ha dig som min bästastebästavän i hela vida världen <3 All kärlek till dig och bästa candy såklart! <33333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela