Malin Åkerström

Inte enligt planen!

Publicerad 2012-11-12 19:08:23 i Allmänt,

eller jo mycket gick som det skulle, jag har ridit ut på 6 hästar eller alla utom Silver kan man ju också säga :)
 
Är nöjd med samtliga kollegor idag och har även hunnit gå en promenix med mitt <3 och skämt bort henne i solariet med ice-vibe på benen. Det har dock blivit Wickys vardag så jag får klura ut något nytt så hon kan känna sig lite bortskämd :)
 
Fölis som jag lämnade på mälarkliniken i fredags kom hem idag....Hon ligger inte på + listan efter att ha tagit en timme att ta in från hagen och som ett + i kanten sparkade hon mig också :/ aja hon står inne nu och jag måste hålla koll på henne eftersom hon har varit väldigt sjuk.
 
Om en timme ska jag på middag och hoppas på att den går rätt fort för jag skulle vilja sova så jag är pigg till de tre hästar som ska tränas imorgon :)
 
Jag saknar dig så det gör ont <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela