Malin Åkerström

Helena Persson!

Publicerad 2012-11-08 00:31:03 i Allmänt,

Hoppade Summer och Runette för Helena på kvällen vilket gick super :)
 
Summer är i en klass för sig och satte inte en hov fel och ger en magisk känsla på träning :) Studsade runt en bana på 120-130 och det kändes som en promenad i parken, finafina hingsten <3
 
Runette har jag aldrig hoppat men det gick låångt över förväntan.  Hon är rätt liten men kvick, känslig, pigg och spänstig. Hon har sin stil men satan i gatan så hon hoppade. På henne ska jag tänka på att inte gasa på ifall jag känner att det blir långt på en distans för då blir hon bara snabb. Jag måste sitta fram längre steg istället. Även hon hoppade en bana på 120-130 och gud vad jag gillar att hoppa henne <3
 
Nu är jag hemma i Lindholmen och sover här för jag är "Ledig" imorgon. Eller aa ska träna dressyr 17.20 på runsten och efter det hoppa Britt själv med hjälp av Marika :)
 
Hemma med min fina familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela